Wednesday 8 February 2012

sabarlah............

                  Bismillahirrahmanirrahim~ 
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.
Sabarkan hatimu saat dilanda gundah gulana. Percaya pada janji Allah, setiap kesulitan itu akan ada kesenangannya. Dan yang paling penting Allah itu sentiasa ada di setiap sisi kita, setiap saat! Jangan pernah berpaling tadah dari kasih-Nya dan yang paling penting yakin bahawa pertolongan Allah akan menyusul...........
Hanya ALLAH yang tahu apa yang tersurat dan tersirat.
sungguh pun aku mengukir senyuman, mencipta gelak tawa. 
Dalam hati,:'( masyaallah begitu banyak titisan airmata yang tidak bertujuan :'(
erm....aku xtahu kenapa sekarang nie hati aku lembut sangat. .
mudah sangat mengalir air mate nie.
sikit2 nak mengalir.x2* tension aku!!
mane fifi yang sebelom nie. 
yang kau kate*hati keras..:') hahaha.! 
kau suke panggil aku macam 2 kan-.-. . .
kau ingat aku suka lah kau panggil aku macam 2?? :P
macam mane la kau boleh tahan dengan aku kan. . 
boleh sabar dgn aku?
kenapa la kau selalu ade je ade dengan aku sampai sekarang kan. :')??
trime kasih sebab selalu je ade dengan aku biarpown aku dah
banyak sangat sakitkan hati kau. . 
aku xhargai ape yg kau pernah buat selame nie.
dan sekarang baru aku sedar yang aku memang perlu kan kau. .
kau msti pelik kn. . 
aku dah mula syg kau..
dan aku xmintak kau syg aku balik macam dulu. .
*padahal aku nak kau yg dulu;'( aku rindu kau yang dulu.
aku cume nak kau tahu. .:')
biar lah kali nie aku bersabar pulak kan. . 
*tapi rasenye aq nak kau selalu ade.tolong lah selalu adex2.
ah gile la aku nie -.-.
aku tahu aku dah banyak buat silap .
silap dalam pemilihan.silap dalam semua perkara. 
* buat kaputusan terburu-buru. 
nie pown kau selalu cakap kat aku kan..........
okie, memang betol pown. .
aku cube dapat kan yg terbaik dalam hidup aku. . 
tp ape yang aku kejar,semua nya hampa. .
sedih kot. . rase macam nak menjerit je. . !! 
arghhhh....nampak je luaran yang aku nie okie. tapi hakikat nye. .
aku memang suke memendam . . tapi sekarang, :')
aku dah punye kekuatan untuk cerite kat orang yang sentiase ade kt sisi aku. . 
thankz kepada kawan2 yang selalu ade dengan aku. .
thankz sebab sudi nak dengar cerite aku. . 
bile aku dah luahkan.aku rase tenang. . 
selalu nye aku dengar masalah orang..
selalu je jadi tempat orang mengadu. . 
okie,kali nie.korang la plak ea dengar masalah aku. he. :')......................

DALAM HATI HANYA ALLAH YANG MAHA MENGATAHUI SEGALANYA :'(
dengan nama Allah, biarlah perasaan ini terus mekar dlm diri aku kerana aku yakin seyakin yakinya bahawa JODOH itu sudah tertulis di Luh Mahfudz :) tidak perlu di ragukan tidak perlu dipertikaikan. Allah telah mentukan segalanya yg baik buat setiap hambaNya.
''lelaki yg baik utk wanita yg baik, dan wanita yg jahat utk lelaki yg jahat''. renung renungkanlah di mana tempat kau intan shafinaz oiittt :)